domingo, 15 de agosto de 2010

Party Outfits... Praia da Vitoria

El inicio de este mes comenzó con muchísimo trabajo en mi peluquería...lo habitual para esta época del año...casamientos, fiestas, clientes que se van de vacaciones, turistas, etc...desgastante!!...pero como he aprendido a disfrutar un poco más cada día...y decidir que quiero hacer algo más por mí... que solo trabajar...Es cuando me hago un poco de tiempo para estar con mi pareja, mi familia, mis amigos, y participar en algunos eventos de nuestra isla...
Una de las cosas que me da placer es "la marcha"...siempre me ha gustado bailar y escuchar buena música...y a mi pareja también, y como les he contado en anteriores posts...en agosto de cada año se realizan una de las mejores fiestas del archipiélago...
Las hemos disfrutado a full!!!
Así que..."Como lo prometido es debido"...les dejo algunas fotos de estas fiestas...

Traslate:
The beginning of this month is with a lot of work into my hairdresser ... usual for this time of year ... weddings, parties, customers go on holiday, tourists, etc ... exhausting !!... I learned to enjoy a little more each day ... and decide I want to do something more for me ...not just work ... I do a bit of time with my partner, my family, my friends, and participate in some events of our island ...
One of the things that gives me pleasure is "party" ... I've always liked to dance and listen to good music ... and my partner also, as I told you in previous posts ... in August each year perform one of the best parties of the archipelago ...
We've enjoyed full!...So ... "As promised is because" ... I have some pictures of these parties ...to share...

Outfit 1: (White Party) Silver sandals:some store in Buenos Aires/White dress:Pimkie/Sequins silver mini-bag:gift from my best friend (Argentina)/Bracelet:H&M/Earrings&Clip Flower:Accessorize

Outfit 2: Heels:Aldo/Leggings:Stradivárius/Pritn animal Dress (Skirt),Top,Bag:Mango/Belt:Asos/Bow Headband:Forever 21

Outfit 3: Wet look Leggings:Tally Weijl/Long Skirt(dress:H&M/ Silver Rosary:New Yorker

Motiv8


Motiv8
White Party


Y vostroas...mucha marcha este finde??... o más tranqui????

And you...parties this weekend ??...or quieter??

Share/Bookmark

No hay comentarios.: